Restgarns projekt - tubhalsduk.

Efter 2 projekt så hade jag några nystan kvar som jag inte visste vad jag skulle göra av. Efter lite funderande fick det bli en randig tubhalsduk. Virkad på frihand men ändå ett projekt man inte behövde tänka så mycket medans man virkade. För skojs skull har jag tagit ungefärlig tid det tagit att virka. Och det landade på 23 timmar. Tänk om folk kunde tänka på vilken tid man lägger ner på det man gör när de frågar om pris och man får höra att det är för dyrt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här delar jag mitt intresse kreativitet. Jag fotograferar, gör smycken & virkar. Ni får gärna lägga en beställning eller lämna en kommentar :) Jag finns även på facebook. Maila mig: [email protected]

RSS 2.0