Hemnes, Billy, vitt eller ek?

I takt med att min kreativitet växer i form av olika hobbys så behövs det nya förvaringsmöjligheter. Just nu har jag ett vackert ekskåp & en hylla som liknar Expedit från IKEA. Ekskåpet ska få stå kvar men funderar på att skruva ner den andra hyllsektionen & köpa mig någon form av bokhyllssektion. Funderingarna går kring Billy eller Hemnes.
Priset skiljer dock från 1085 - 3490:- Hemnes gillar jag ju väldigt mycket då vi har både skänk & sängbord i serien. Men "döytan" undertill som mest kommer samla damm & Billy som i princip kommer ge lika mycket yta gör att man funderar på om man ska tänka prismässigt & välja Billy + 2 st dörrar. Man sparar ju ändå några tusenlappar på det valet.
 
 
Men då är frågan vitt eller ek?

Hela rummet är i vitt, ena skrivbordet är vitt, det andra är i ek liksom skåpet & stolarna är svarta.
 
 
 


Kommentarer
Erika Pettersson

Jag tror att jag gillar den med dörrarna bäst^^
Men det var minsann inte lätt. :/

2013-11-06 @ 11:45:44
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Erika Pettersson

SV;
De är ju en nackdel det brukar vara så tyvärr de snyggaste är dyrast oxå. :/

Den är nummer 1 hos mig annars någon av dom andra vita.
dom var rätt lika så, men inte ek iallafall känns lite mörkt. :)
men jag är ju mycket inne på vitt & vinrött som inredning hos mig själv.

2013-11-06 @ 12:19:27
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Erika Pettersson

SV;
Ah jo priset styr ju lite faktiskt oxå. :)
Hoppas ni hittar en eller bestämmer er för en som passar bra.

2013-11-06 @ 12:50:30
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Emma

Dom med glas dörrarna till

Svar: Har nog valt bort dem då de är minst & dyrast. Billy har också dörrar så blir nog Billys vita med 1 par dörrar. Mer för pengarna i det läget. Men Hemnes är snyggast.
Victoria Johansson

2013-11-06 @ 13:20:16
Felicia

Jag skulle gå på vitt, det är enkelt att inreda och är oerhört fräscht :)

2013-11-08 @ 12:26:07
URL: http://feliciaericssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här delar jag mitt intresse kreativitet. Jag fotograferar, gör smycken & virkar. Ni får gärna lägga en beställning eller lämna en kommentar :) Jag finns även på facebook. Maila mig: [email protected]

RSS 2.0