Välkomna!

Hej och välkomna till min pysselblogg. Här delar jag med mig om fotograferingar jag gjort, smycken jag tillverkat, virkning & andra projekt jag håller på eller blivit klar med.
 
I första hand gör jag detta för att det är roligt, men jag tar även emot beställningar på smycken & vissa virkade saker. Gör enklare fotouppdrag & ibland söker jag folk att fotografera gratis.
 
Jag finns i Finspångsområdet, men vill du ex fotograferas utanför så går det bra mot betalning av resa.
Hoppas just du stannar kvar på bloggen, lägg gärna till mig på bloglovin & lämna en kommentar :)
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här delar jag mitt intresse kreativitet. Jag fotograferar, gör smycken & virkar. Ni får gärna lägga en beställning eller lämna en kommentar :) Jag finns även på facebook. Maila mig: [email protected]

RSS 2.0