Vem driver Victorias Kvarter?

Ja vem är det som driver Victorias Kvarter? Vissa känner mig, några är bekanta & andra har ingen aning om vem jag är.
 
Namnet var Victoria, jag är 26 år fyllda, förlovad, kattägare till 2 birmapojkar & storasyster. Är en Värmlandstös men flyttade till Östergötland för kärlekens skull. Här bor jag & M i huset vi köpte Feb-13. Är jag inte på jobbet så är jag hemma. Antingen hittar ni mig i trädgården med kameran i högsta hugg, instängd i pysselrummet med olika projekt eller sittandes i soffan med en kopp kaffe/thé & en bok i handen eller med tankarna virvlandes runt mig.
 
Varför gillar jag att vara kreativ?
Den här frågan har jag funderat både länge & väl på & svaret kan inte annat än bli väldigt personlig. Jag är inte personen som omgärdas av vänner eller familj. Så fyller min "ensamhet" med att skapa fina minnen med fotografier som senare får en plats i album jag kan titta tillbaka på. Smyckestillverkning, virkning & sömnad fyller också ut min vardag & jag hoppas att vissa delar av min kreativitet kan glädja andra.
 
Jag har inte som mål att tjäna stora pengar på det jag gör. Men för att gå runt med material jag gör av med & tiden jag lägger ner på arbetet så försöker jag sätta en rimlig summa på mina alster.
 
Vem är du som följer mitt skapande?
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här delar jag mitt intresse kreativitet. Jag fotograferar, gör smycken & virkar. Ni får gärna lägga en beställning eller lämna en kommentar :) Jag finns även på facebook. Maila mig: [email protected]

RSS 2.0